מרפאת הוד השרון

דואר אלקטרוני

תוכן ההודעה

עיצוב החיוך

לחיוך יפה יש את הכוח להאיר את החדר.
אם תמיד רציתם שיניים ישרות אך נרתעתם מחתיכות ברזל על השיניים או גשר, שקלו את שיטת  Invisalign

מה הדבר הכי טוב שאתם יכולים לקחת איתכם לכל מקום? החיוך שלכם, כמובן.
חיוך יפה ובטוח יכול לגרום להבדל עצום בתדמית האישית שלכם.
טכנולוגיה זו היא פתרון דנטלי מודרני לבעיית יישור השיניים.

הבעיה עם גשרים:
סוף סוף קיבלתם ביטוח שיכסה את הטיפול וכסף לשלם על זה, אבל מה הדבר שעוצר אתכם מיישור השיניים שלכם? אם אתם כמו רוב האנשים, זו העובדה שאתם לא רוצים פה מלא במתכת מספר חודשים או שנים. הגשרים עברו דרך ארוכה מהזמנים בו הייתם ילדים, אך אתה עדיין לא רוצה שהעולם ידע שאתה עם גשר בכל פעם שאתה פותח את פיך. INVISALIGN  נותן פיתרון קל יותר, והנה כמה סיבות למה:

הם (כמעט) בלתי נראים.

יש משהו קצת מוזר במבוגר עם גשר. אולי זה בגלל שאנחנו רגילים לצעירים ונוער עם גשר על השיניים. INVISALIGN   משתמש בקשתיות כדי ליישר את השיניים. רוב הסיכויים שהסיבה מספר אחת שאנשים משתמשים בטיפול זה היא שהם כמעט בלתי נראים. קשה מאוד להבחין בהם. טיפול זה פותר בעצם את הבעיה של הסטיגמה של הגשר על השיניים.

הם לא כואבים.

כאב הוא עוד סיבה אשר בגללה הרבה אנשים לא מיישרים את השיניים. רופאי השיניים עושים הכל בימים אלו כדי לעשות את זה כמה שפחות כואב, אך בכל פעם שצריך לחזק את הגשר, מתלווים מספר ימים של כאבים ואי נוחות. הקשתיות של INVISALIGN  יכולים להפחית רבות את הכאב. לפעמים מרגישים קצת אי נוחות כשמחזקים אותן, אבל הכאב כואב פחות מכאב של גשר רגיל.

מותאמים במיוחד בשביל השיניים שלך

הקשתיות מותאמות במיוחד ומחזקים אותם כל שבועיים. טיפול INVISALIGN משתמש בסימולציות מחשב שמראה בדיוק איך ייראו שינייך בסוף הטיפול. ניתן לראות גם סימולציה של איך שהשיניים יזוזו בכל שבוע כדי שתוכל לראות אותן מתיישרות. אתה מקבל את כל הקשתיות בסט אחד, מסומנים על פי כל פרק זמן, אשר מראים בדיוק כמה זמן זה ייקח. בדרך זו, תוכלו לראות את האור בקצה המנהרה…

טובים יותר לשיניים ולחניכיים

טכניקות יישור מסורתיות יכולות לגרום לפגיעה בשיניים ובחניכיים שלכם. בגלל שהם קשים לניקוי באזורים שקשה להגיע אליהם. הם יכולים לגרום לקיצור השורשים, חורים בשיניים ועוד בעיות. למרות שהוא לא מושלם, טיפול זה מפחית בהרבה את הסיכון. צריך לנקות את הקשתיות כל לילה, ורופאי שיניים ממליצים לשטוף אותם עם מברשת שיניים כמה שיותר וגם עם חוט דנטלי. אם תעשו זאת תוכלו להפחית בעיות ארוכות טווח.

לסיכום, יש פתרון לבעיית השיניים הישנה והמוכרת שלא מצריך שימוש בפסי מתכת. טכנולוגיה דנטלית מתקדמת וחדשנית, בכדי לקבל את החיוך המושלם. אם אתם מעוניינים בטיפול, דברו עם רופא השיניים שלכם היום בכדי לבדוק האם הטיפול הזה מתאים לכם. הם יכולים לומר לכם למה לצפות, וגם להעלות בעיות או סיכונים הכלולים בטיפול.